Älskade bebis

Åh han är det bästa jag har, lever för den lilla hunden. Min bästa Viggo.
Ska tatuera in ett V efter honom<3

Båttur i skärgården

Var ute med Kalles familj och Jon, Lovisas pojkvän och segla för någon helg sedan, här kommer lite sena bilder! det var mysigt i alla fall.

Töntiga som råkar sätta på sig likadana kläder haha
HAHAHAHAHHA VILLAGE PEOPLE, AKTA ER
Reykur kom inte längre än till bryggan, sen fick han stanna hemma ):

FLOW

har så mkt flow just nu. Har hittat häst, köpte en Whitaker hjälm och racesafe väst för 3500 ist för 5500! Galet. Smart tjej som beställer från England! Dessutom har jag hoppat London idag och hopprädslan börjar gå över! OCH sen efter kom Iffa och gav mig Riders Care våtservetter som jag sökt jorden runt för att nå! GAH. Inte ens klar än. Jag och mamma gick till Stinsen och hamnade på hästavdelningen. Då finns det där ett par helskodda vita tävlingsbyxor från Mountain Horse! Precis det jag letat efter ett halvår. Kostar 599 men mamma gick med på det för hon ville ha ett par med. I alla fall jag provar dem och det isar sig att det är ett pytte hål i, vi frågar om minskat pris och de säljer den till oss för 299 kr! WOHO + att jag hitta det täce jag velat, en str kvar och det är den som passar! JA
Känner mig astaggad! Imorgon ska vi gå och provrida Yngve igen, kolla massa papper och så! JA
Hare grymt, kram

varmt!

Nice i Bulgarien men kan inte säga att det är kallt i Sverige direkt

Bilder

åh!

Vi åkte och provred en häst idag i Enköping och blev mer eller mindre förälskade. En Arabkorsning på ca 155. Ska dit igen på söndag med Lollo, sen blir det besiktning. Åh, är glad!

Härlig hästdag

Jag och Nathalie ville fota massor med profilbilder på Space! och det blev en del på mig också.
Mer bilder på mig och Oreo kommer sen!

Hårhårhårhår

Färgade håret idag. Blev ine riktigt färgen på burken men jag är nöjd! det gula fösvann och min svarta utväxt med.

tips!

Nagellack från HM! Älskar färgerna speciellt den ljus beiga.
Nu åker jag hem till Sverige och lämnar familjen bakom mig!

Solnedgång i Byala

Strand/bikinibilder!

Strandbilder. Min bikini kommer från HM för 149 kr om jag inte minns fel!
I huset i mitten ligger våran lägenhet!

Bulgarien dag ett till två

Är nu i Bugarien. Vi har med oss båda hundarna vilket jag tycker är kul. Dock är det inte så kul att de måste flyga. Vi har egen lägenhet i Bulgarien mot havet, det är najs. Vi har de senaste dagarna varit i Varna och shoppat och sedan idag badat och ätit! Jag har även tränat. Ush tycker bara det är sjukt jobbigt med alla djur här. Man ser sjuka hundar liggandes överallt och hästar som är bundna i hovarna med kedjor mot marken, tål det inte.
Här kommer lite bilder från igår!

Ponnyfälttävlan

fälttävlan för ponnisar! Baståsens RK

Fälttävlan

Drar på Fälttävlan i Surahammar för att fota, Tove är där med London också. bilder kommer sen!
Oreo på bilden

Göteborg/WTAI/Coldplay

Så Erik anlände till Stockholm på lördagen, men på måndag morgon, mer exakt 8.10 reste planet frå Arlanda och vi var på väg till Göteborg.
Då någon gång tog jag den här bilden.
Vi tog flygbuss in till Stan, första gången jag besöker Göteborg faktiskt, och sedan till vårt Hotell. Lämnar grejerna sedan off to meet Sandra och Emma. Vi åt god lunch och o jag minns rätt drog vi iväg för att hämta upp våra festivalband i förtid. Erik fick inget för han fick presspass.
Vi shoppade lite och jag passade på att köpa mina festivalskor som jag sen dekorerade. Kan visa bild sen.Vi stannade och snodde några posters och retade Erik.
Vi köpte glass
Erik dissade oss och då passade vi på att kolla lite Beyond weho! Tappade bort mitt fina färgglada linne på festivalen också, de sög.
Seeen ville vi se festivalområdet före alla andra.
Men det fick vi inte så vi la oss i gräset och taggade Coldplay med Spotify.
Nästa dag var GALEN. Upp klockan halv 7, äta frukost och iväg. Vi mötte Sandra och Emma vid spårvagnen, oroliga att vi skulle hamna långt bak i kön. Sista vägen till ingången sprang vi för fulla muggar men det var inte så nödvändigt. Vi fick platserna 11-14 i kön!
Köa där till 10.30 innan de faktiskt släppte in oss till den riktiga ingången. Strax innan 12 tiden (då de öppna) så fylldes det med folk som trodde de skulle få ta sig före. Men nej! För då kom Pelle, chef för nått och fixade så de först 40 fick komma in först. De var grymt och vi hamnade längst fram i mitten.
Alla bilder under är Emmas! http://awidescreendream.blogg.se
Vi såg massor med band, The Ark var grymt. Men efter all väntan steg de in på scen och ja tårarna kunde inte hållas inne direkt. Det var helt galet och bäst. Underbart. De spelade Shiver vilket inte var planerat, då dog jag totallt. Det var bästa låten den dagen, plus det var underbart att få höra Everythings not lost. Är glad att de plockade bort Cemeteries of London också. Jo ja, de var grymt och riktig allsång med Coldplay.
Efteråt kunde vi inte mer än lägga oss i gräset och blunda lite. Natten blev lång typ då vi knappt hitta någon spårvagn att kliva på, dessutom dök Timo Räisänen upp och klagade på vilken läppbalsam jag använde. Underligt.
Hemresan blev snabb och vi var nära att missa flyget. Men vi kom till Stockholm tillslut. Och ja, vi hade dagen innan sätt Coldplay. Stört.