FLOW

har så mkt flow just nu. Har hittat häst, köpte en Whitaker hjälm och racesafe väst för 3500 ist för 5500! Galet. Smart tjej som beställer från England! Dessutom har jag hoppat London idag och hopprädslan börjar gå över! OCH sen efter kom Iffa och gav mig Riders Care våtservetter som jag sökt jorden runt för att nå! GAH. Inte ens klar än. Jag och mamma gick till Stinsen och hamnade på hästavdelningen. Då finns det där ett par helskodda vita tävlingsbyxor från Mountain Horse! Precis det jag letat efter ett halvår. Kostar 599 men mamma gick med på det för hon ville ha ett par med. I alla fall jag provar dem och det isar sig att det är ett pytte hål i, vi frågar om minskat pris och de säljer den till oss för 299 kr! WOHO + att jag hitta det täce jag velat, en str kvar och det är den som passar! JA
Känner mig astaggad! Imorgon ska vi gå och provrida Yngve igen, kolla massa papper och så! JA
Hare grymt, kram




NAMN:

MSN:

WEB:

KOMMENTAR:

RSS 2.0