Kalledagar

Kalle fick ledigt så vi passade på att träffas. Jag åkte ut till Ön och vi plockade vinbär, jag blev kär i blåbär och åkte till en annan ö med en båt.
Ön hette Grinda och där fanns det massor med djur! Åh mys, är kär i kycklingar och blåbär nu, getter med för den delen. Ska köpa höns och ha utanför mitt rum. Kalle var super rädd för alla djuren och sa att jag skulle akta mig för dem?? Jag mata dem! Och tog massor med kort innan vi for hem med båten igen.
Vi åkte båda in till stan idag för Kalle skulle söka massor med jobb, han failade för Nordea är roliga, en annan historia. Jag gjorde lite egna ärenden innan Kalle och jag möttes i stan för att äta middag! Agge och hennes kompis Erika joinade och vi hade mys.
Imorgon kanske jag drar till Småland? haha.

Sanna

Hej! Vad heter appendix du redigerar dina bilder med? :)

2011-08-27 | 20:42:48
WEB: http://Sannalouise.devote.se



NAMN:

MSN:

WEB:

KOMMENTAR:

RSS 2.0