taggataggataggatagdajhds13249

WOW  ARCADE FIRE till POPAGANDA, jag dör fast jag anade också att jag skulle få se dem i sommar! Dör åh fint. Sen är det bara två månader till COLDPLAY, arrgrghhhhhh taggar galet, bara två månader (typ) sen får man höra dem göra sitt igen. Fast jag kan inte sluta tänka på Death Cab For Cutie som släpper nytt i slutet av maj. Kan de bara dra hit snälla. Känns lite som de retas med att åka runt i Europa men inte här.
Arcade Fire
Coldplay
Death Cab

Zandra

Alltså, hoppas du inte tycker att jag är stalkig som kommenterar etcetc. Men, för det första har du grymt bra musiksmak (jag menar, Arcade fire, Coldplay och Death cab är bäst?!) och för det andra är du JÄTTESÖT.



Och, jag tror att Death cabs nya kommer att bli Bäst. Har du hört Home is a fire och Some boys? Så galet bra.

2011-04-28 | 08:09:10
WEB: http://fyrahundrafem.blogg.se/
Amanda

Åh hej Zandra, nejdå inte alls cc: Och ja gud åh herregud bra fina band, OCH du är jätte söt <:

Vi lär väl kanske stötas på i sommar? Jag är runt Erik för det mesta höh c:

2011-04-28 | 19:55:57
WEB: http://automatik.blogg.se/



NAMN:

MSN:

WEB:

KOMMENTAR:

RSS 2.0